Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Τιμής ένεκεν!

Τιμής ένεκεν σε όλους τους φιλτάτους bloggers, οι οποίοι μου απέστειλαν τόσες ευχές για τον γάμο μου (προ του γεγονότος, αλλά και ύστερα) από όσες έχω δεχτεί σε όλη την 29χρονη ζωή μου, θα περιγράψω εν τάχει το γαμήλιό μου ταξίδι, το οποίο κράτησε μια εβδομάδα. Υπό κανονικές συνθήκες θα πηγαίναμε στο Παρίσι, αλλά λόγω του ότι η Νηρηίδα μου περίμενε τηλέφωνο για την επιλογή της ως αναπληρώτρια (όπερ και εγένετο) αποφασίσαμε να πάμε κάπου πιο κοντά για να προλάβει να υποβάλλει τα χαρτιά που δηλώνουν την ανεπιφύλακτη αποδοχή της θέσης. Εγώ λοιπόν πρότεινα την Κέρκυρα για τον απλούστατο λόγο ότι το Αχίλλειο είναι το μοναδικό ανάκτορο της Αυτοκρατείρας Ελισάβετ (για την οποία κόβω φλέβα) που δεν έχω δει και διακαώς επιθυμούσα ανέκαθεν να επισκεφτώ. Μετά λοιπόν τις επισκέψεις μου – προ ετών – στο Ποσενχόφεν, στη Βιέννη, στην Βουδαπέστη και σε όλα τα μέρη που περπάτησε η προαναφερθείσα Αυτοκράτειρα μου εδόθη η ευκαιρία να πάω και στο ανάκτορο που το χάρηκε ελάχιστα. Την νύχτα μετά τη γαμήλια δεξίωση (κανονικά γλέντι ήταν, αλλά προτιμώ στη θέση του μπουζουκιού να σκέφτεστε ένα πιανοφόρτε και μια άρπα παραπλεύρως) κοιμηθήκαμε – που λέει ο λόγος – σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχείο κοντά στα Τρίκαλα... Την επομένη φεύγουμε για την Αθήνα. Φτάνουμε κατάκοποι, κοιμόμαστε τέσσερις ώρες, ετοιμάζουμε βαλίτσες ταχύτατα και κατευθυνόμαστε προς το Ελ. Βενιζέλος – Χόκτιφ (για να μην ξεχνιόμαστε). Αγοράζω από τα (τύποις πια) αφορολόγητα το Τουκάν του Adi Stocker από τη Swarovski, το οποίο η πωλήτρια το χούφτωσε χωρίς γάντια κάνοντάς με έξαλλο, αγοράζει και η αγαπημένη μου σύζυγος κάτι δωράκια και περιμένουμε στην αίθουσα. Το ίδιο αεροπλάνο παίρνει και ο Χατζηνικολάου (λεπτομέρεια) και απογειωνόμαστε. Η πτήση είναι μια χαρά και μετά από 45 λεπτά περίπου προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο της νήσου των Φαιάκων. Με το που παίρνουμε βαλίτσες ακούμε την χαρακτηριστική μελωδική προφορά των Κερκυραίων, παίρνουμε πάραυτα ένα ταξί και μας οδηγεί στο ξενοδοχείο. Αλλά ακόμα είναι νωρίς για να πάρουμε τη σουίτα, αφού το προηγούμενο ζευγάρι θα έφευγε στις 12 το μεσημέρι και γευματίζουμε σε ένα απόμερο ταβερνάκι. Φεύγουμε για το ξενοδοχείο. Κεντρικό, πανέμορφο και από τη σουίτα μας βλέπαμε τη θάλασσα εκατέρωθεν του κάστρου και ολόκληρη την Σπιανάδα. Ξεκουραζόμαστε (κοιμόμαστε για ώρες) και κατεβαίνουμε για φαγητό. Τρώμε κάτι πρόχειρο, ενώ μία διαφωνία που έχω με τη σύζυγό μου μας χαλάει τη βραδιά και, μουντζώνοντας αμφότεροι τα μούτρα μας που αφήσαμε τους εαυτούς μας να παρασυρθούν στη δίνη του εγωισμού μας, ξημερώνει η επόμενη μέρα. Τη δεύτερη μέρα πάμε για μπάνιο στην ονειρεμένη παραλία της Γλυφάδας. Εξίσου ονειρεμένη είναι και η χρέωση του ταξιτζή που φυσικά δεν έβαλε ταξίμετρο. Επιστρέφουμε στην πόλη της Κέρκυρας, κάνουμε βόλτα με ένα αμαξάκι με το μουλάρι που λεγόταν Τσάρλι και ζητάμε πληροφορίες για κανένα cult εστιατόριο. Μας προτείνουν ένα, το οποίο είχε μία ιστορία κάποτε, αλλά τώρα δε λέει τίποτα. Μας πέταξαν αμέριμνα τους τιμοκαταλόγους, το φαγητό της συζύγου το πάστωσαν στο πιπέρι και τελικά πήρε δεύτερο πιάτο. Φτάνουμε στην τρίτη μέρα. Φεύγουμε για το Αχίλλειο, ξεχάσαμε και τις δύο φωτογραφικές και αγοράζουμε μία μίας χρήσης. Αφίσες, κάρτες και δώρα αγοράσαμε μπόλικα. Επιστρέφοντας στην πόλη της Κέρκυρας τρώμε σε ένα εξαιρετικό εστιατόριο ονόματι "Pomo d’ oro". Εκπληκτικό σέρβις, χαλαρή διάθεση και haute cuisine φαγητό. Μετά αγόρασα ένα διπλό cd της Aρβανιτάκη για την κούκλα που βλέπετε να το ανοίγει συγκινημένη και πάμε για ύπνο μετά από μία ωριαία βολτίτσα. Την επομένη πάμε στην Παλαιοκαστρίτσα (παρεμπιπτόντως τα όμορφα κορίτσια ήταν λίγα). Φάγαμε σε ένα παραλιακό ταβερνάκι, πήγαμε στο μοναστήρι, γεμίσαμε τσάντες με δώρα, κάναμε βαρκάδα σε κάτι σπηλιές, μάλιστα μία έκανε ωραίο χρωματισμό λόγω του φωτός (παρατίθεται) και το βράδυ πάμε στο "Villa Mercedes", το οποίο είχε άθλια μουσική και φύγαμε μετά από λίγο. Τρώμε στις 4 τα ξημερώματα και κοιμόμαστε μέχρι το επόμενο μεσημέρι. Την επομένη κάναμε μία υποβρύχια βαρκάδα και βλέπαμε τον πανέμορφο κόσμο του βυθού (τους δύτες της διοργάνωσης να κρατάνε δύο αστακούς για να τους φωτογραφίσουμε και μετά να παίζουν με τις φώκιες). Τρώμε σε ένα καλό εστιατόριο, κάνουμε βόλτα με το τρενάκι, συναντώ ένα μοντέλο που είχα πάρει συνέντευξη στο άμεσο παρελθόν με τον δεσμό της (που τον διατηρεί υποτίθεται κρυφό περιφέροντάς τον στα πιο κοσμικά μέρη της Ελλάδας, αλλά όλοι πια το ξέρουν) και πάμε για μπάνιο στον ναυτικό όμιλο. Την τελευταία μέρα πήγαμε στο Κάστρο, όπου η σύζυγος μού έσπασε ελαφρώς τα νεύρα, επειδή τραβούσε με την ψηφιακή συνέχεια φωτογραφίες. Πήγαμε στην άθλια θάλασσα των Μπενιτσών, επιστρέψαμε, φάγαμε στο ταβερνάκι «Τα Κοκόρια» και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής… Στο αεροπλάνο, πίσω από τη σύζυγο καθόταν ο ηθοποιός Καραμίχος και σε όλο το ταξίδι αναρωτιόταν εάν έπρεπε να φωτογραφηθεί μαζί του ή όχι. Τελικά δεν το έκανε. Αυτά τα ολίγα συνέβησαν στην Κέρκυρα. Περάσαμε εκπληκτικά. Το νησί είναι υπέροχο και δεν το βαρεθήκαμε καθόλου. Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ. Ζητώ συγγνώμη πρωτίστως από τον ένα blogger που ψήφισε να στείλει στο απόσπασμα την έκταση των αναρτήσεών μου και μετά σε όλους τους υπόλοιπους. Εις το επανιδείν ή μάλλον στο επαναγράψειν!

One Happy Dot είπε...

Μόνο η Βλαχοπούλου έλειπε να σας τραγουδάει στο backround!
Πωπω λες και πήγα διακοπές πάλι ήταν...
Τα δωράκια μας από που θα τα παραλάβουμε? (ήσουν προκλητικότατος με τις τόσες τσάντες που γέμισες οπότε δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι!)
Καλή συνέχεια Πρίγκιπα και Νηρηίδα... :)

L' Aesthete Soleil είπε...

Την ακούγαμε κι εμείς... Όσο για τα δώρα δεχόμαστε παραγγελίες

tovenito είπε...

το γεγονός ότι σε κάθε πτήση έχετε και από έναν σελέμπριτι να το εκμεταλευτείτε;
ξέρεις πόσα δίνουν τα περιοδικά για μια παπαρατσοφωτογραφία;
και μην λες ψέματα! εγώ πιστεύω ότι κοιμηθήκατε σαν πουλάκια μετά τη δεξίωση..

L' Aesthete Soleil είπε...

Ξάγρυπνοι μείναμε, γιατί ήμαστε σε τρομερή υπερένταση φίλε...

Angel Vs Life είπε...

na zisete opos akrivos thelete euxomai! kai gamos stin pyli e? megaleia!

L' Aesthete Soleil είπε...

Eυχαριστούμε. Μεγαλεία στην Πύλη; Όχι τόσο, όσο απερίγραπτη ομορφιά σε συνδυασμό με την ταπεινότητα του χώρου.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν μετρούσα τους επώνυμους ούτε τα δώρα. Το φαγητό μετρούσα... χε χε χε... πολύ μάσα μιλάμε... και πουθενά δεν είδα μια τόση δα μικρή παστιτσάδα :-(
Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα και αγαπημένοι...

L' Aesthete Soleil είπε...

Και εμείς φάγαμε πολύ. Μιλάμε για ποσότητες. Όσο γαι παραδοσιακά φαγητά; Έφαγε μόνο η σύζυγος λίγο πριν πάρουμε το αεροπλάνο! Ευχαριστούμε!

lila είπε...

Στον Αγ.Σπυρίδωνα δεν πήγατε;
Πάντως έχει τόσα πολλά να δεις η Κέρκυρα που δεν σου φτάνει ένα ταξίδι.Έχω πάει ήδη δύο φορές και θέλω να ξαναπάω.

mahler76 είπε...

Εγώ περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα ταξίδια σας και τις υπέροχες περιγραφές τους. Να είσαστε καλά.

Antoine είπε...

Χαχα... όποτε σε διαβάζω πεθαίνω στα γέλια! Τα γράφεις πολύ ζωντανά και διακιώνεις το τίτλο του blog:

Surfing on several thoughts

Αυτό με τις φωτογραφίες που έκανε η Νηρηίδα σου, το κάνω δυστυχώς και εγώ κάποιες φορές, και καταντάμε να μην βλέπουμε τα μέρη που επισκεπτόμαστε με τα δικά μας μάτια αλλά μέσα από την οθόνη της φωτογραφικής!

Άντε και άλλα καλά ταξίδια!

Ανώνυμος είπε...

Πολλές ευχές. Μόλις γύρισα από το εξωτερικό, από βαλκανική χώρα συγκεκριμένα, και ξανάρχισα το σερφάρισμα σε μερικά μπλογκ, οπότε θυμήθηκα ότι παντρευόσουν. Εύχομαι ολόψυχα ευτυχία, αγάπη και οπωσδήποτε...υπομονή!

Ωραία επιλογή η Κέρκυρα!

Madame de la Luna είπε...

To Σιδάρι έχω λατρέψει απ' την Κέρκυρα. Κατα τ' άλλα, επειδή πήγα πολλές φορές, για διακοπές, για δουλειές, τώρα μαζί σας στο γαμήλιο ταξίδι :))) με έχει κουράσει μάλλον σαν τόπος. Πλήττω και εύκολα, οπότε λέω για μερικά χρόνια να πηγαίνω αλλού και μετά πάλι βλέπουμε. Χαίρομαι πάντως που εσείς περάσατε όμορφα κι ελπίζω να μπορέσετε να πάτε και στο Παρίσι, με την πρώτη ευκαιρία. Καλό βράδυ νεόνυμφε! Ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες και εμ μας όλα αυτά και βεβαίως κι εγώ θέλω δωράκι. Όντως πολλές σακούλες γεμίσατε! :)

manetarius είπε...

Όμορφη η κοπέλα σας και πολύ ωραία τα περάσατε διαβάζω... αλίμονο!
Ε, κι οι παρεξηγήσεις στο πρόγραμμα είναι, άσε που ξυπνάει και το πάθος!!!
Ωραία η Κέρκυρα ε; δεν έχω πάει ποτέ και θέλψ πολύ!
Άντε στο επαναδιανάσειν!! :))

Δήμητρα είπε...

Άλλες φωτό δεν έχει(σνιφ κλαψ λυγμ)...Κέρκυρα και γενικά Ιόνιο δεν έχω πάει καθόλου,και ξέρω πως πρέπει.Να ευχηθώ τώρα καλό χειμώνα;;;

Leviathan είπε...

iperoxes oi foto!!!zileuo!!!!to taxidi...:)kalo sou vradi!!

George Tsitiridis είπε...

Πάλι δεν είδαμε φωτογραφίες σας..
Πάντα τέτοια... να περνάτε πάντα καλά.

Unknown είπε...

μιας κι έχω καταγωγή απ' την Κέρκυρα, αχχχχ τι μου κανες με τις φωτόοοοο...

αχχχχχχ....

μ' άρεσε που περάσατε καλά :))

φιλιά βρόχινα...

One of the people είπε...

Super! Αν και το Παρίσι είναι άλλη περίπτωση. Παιδιά να είστε παντα happy, και πάντα δίπλα ο ένας στον άλλο.

L' Aesthete Soleil είπε...

Καλημέρα σε όλους και σας ευχαριστώ!
@lila
Kαι βέβαια πήγαμε! Αλλά όταν είδα τα χαρτάκια που γράφουν για τις δεήσεις φρίκαρα. Πού ζούμε στον Μεσαίωνα;
@mahler76
Ευχαριστούμε το ίδιο ευχόμαστε δι υμάς.
@antoine
Aυτό λέω κι εγώ. Ταξίδι μέσω καρτ ποστάλ.
@μάρκο τ
Ευχαριστούμε φίλε μου, να είσαι καλά. Καλώς επέστρεψες.
@houlk
Όντως!
@madame de la luna
Εγώ ξαναπάω άνετα. Ούτε η Σαντορίνη, ούτε η Κεφαλλονιά, ούτε η Κρήτη, ούτε η Μύκονος, ούτε η Εύβοια, ούτε η Κέα, ούτε η Αίγινα, Ούτε ο Πόρος, ούτε η Ίος, ούτε η Ρόδος, ούτε η Τήνος (ουφ) μου άρεσαν τόσο πολύ!
@manetarius
Mην το αργείτε! Ετοιμάστε τις βαλίτσες σας!
@δήμητρα
Λοιπόν το επόμενο post είναι έκπληξη! Εν αναμονή λοιπόν...
@leviathan
Ευχαριστώ!
@pisoglendis
Kαι θα περιμένετε! Εξάλλου δε σας φτάνει αυτή που έχω παραθέσει; Πώς είναι η δεξιά μου πλευρά; Έτσι είναι και η αριστερή, δεν έχω ουλές! :-) Ευχαριστούμε! Εξάλλου ένας blogger που σέβεται τον εαυτό του δεν παραθέτει φωτογραφίες του ίδιου!
@νεράιδα της βροχής
Υπέροχο το νησί σας και οι άνθρωποί του εξαιρετικοί, διαπίστωση που επισήμαινε καθημερινά και η σύζυγος!
@οne of the people
Λοιπόν τώρα έχουμε έναν δισταγμό. Για να ολοκληρώσουμε το ταξίδι του μέλιτος θα πάμε τα Χριστούγεννα Παρίσι. Αν και σκεφτόμαστε και την Βιέννη που είναι παραμυθένια...

Alexandros A. Voudouris είπε...

Μόνο 5 μέρες μόνο?Δεν πειράζει μια ζωή θα είστε μαζί να περάσετε τέλεια!το εύχομαι...

Aura είπε...

Αφήνω το blog σου, με ένα όμορφο χαμόγελο στην καρδιά.
Πολλά φιλιά

@alx599
Σωστά! Αν και δεν ήταν πέντε μέρες. Κράτησε λίγο περισσότερο.
@aura
Φιλιά αύρα των blogs!

Ιμμαήλ είπε...

Να είστε πάντα καλά και γεμάτοι όρεξη για ταξίδια! Η Κέρκυρα είναι ωραίο νησί, αν και προσωπικά τα βουνά μου αρέσουν πιο πολύ απο τα νησιά.
Κρατήστε για πάντα όλα τα όμορφα συναισθήματα στην καρδιά σας και αφήστε τα να γίνουν λουλούδια που θα ομορφύνουν την ζωή σας.
Καλο ΣΚ!

ώρα του τέλους είπε...

Μπράβο πολύ ωραία άντε και καλούς απογόνους να έχετε και να ξαναπεράσετε τόσο όμορφα!!

@ιμμαήλ
Σε ορισμένες περιπτώσεις μου αρέσουν κι εμένα τα βουνά. Δες που έκανα τον γάμο μου! Πάντως η Κέρκυρα είναι υπέροχη και διφυής. Συνδυάζει βουνό και θάλασσα!
@ώρα του τέλους
Σε ευχαριστώ πολύ!

faraona είπε...

Kαλεεεεε!!!Δεν ντρεπεσαι να ερθεις μεχρι το νησι και να μην πεις τιποτα?Ε?ε?
ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΓΙΑΤΙ ΗΣΟΥΝ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΛΛΙΩς ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΟΥΣΑ ΕΔΩ.
ΑΣΕ ΠΟΥ θα σας εδινα τις καλυτερες πληροφοριες για φαγητο και μπαρακια, ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙΑ.Βρε συ τι μουρλια κοριτσι ειναι αυτο που πηρες?Νηριηδα πραγματικη.Φοβερο στυλ εχει.

σΕ ΦΙΛΩ ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ...ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΤΣΙ?

L' Aesthete Soleil είπε...

Faraona μου οκ. Θα σε ενημερώσω. Μάλλον για Οκτώβριο το σκεφτόμαστε! Αλήθεια. Μας άρεσε τόσο πολύ που μας βλέπω Φθινόπωρο να έρθουμε στο νησί σου! Ετοίμασε λίστα με hot places!

sloboda είπε...

''τα κοκόρια '' μου έχουν μείνει κι εμένα από την Κέρκυρα...
καλή σύνέχεια λοιπόν στον έγγαμο βίο ...

meltemi είπε...

Η Κέρκυρα απλώς υπέροχη!!!

Ζηλεύω..θέλω και εγώ...περπάτημα και φωτογραφίες στα υπέροχα στενάκια :(

Καλή επιλογή για γαμίλιο ταξίδι

Καλημέρες :)

Athens line είπε...

Καλησπέρα φίλε και να ζήσετε.
Ωραίες φοτο!!

seniorita είπε...

μια χαρούλα περάσατε!
ευχαριστούμε για την γλαφυρή περιγραφή!ένιωσα σαν να ήμουν κι εγώ εκεί μαζί σας..να κάνετε πάντα όμορφα ταξιδάκια!

Helena είπε...

Nα σου πώ οτι γέλασα πολύ ψέματα θα πω ... Γέλασα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ...

Η Χουακίνα σε προσκάλεσε σε ενα παιχνίδι.....

Bey-bey !!!

oblivion είπε...

ωραιότατη η περιγραφή, γλαφυρή κι απολαυστική!! να'στε καλά! τις ευχές μου! :)

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

Χορταστικες περιγραφές για τις τόσο σημαντικες στιγμές της ζωής σου. Νιώθω σαν να μας μετέφερες μαζί σας.
ΥΓ. Θα περάσεις πολύ ωραία στο ΕΚΕΒΙ, είχα πάει κι εγώ! Σε ποιο κύκλο θα πας? (εννοώ για ποιο είδος?)

Leviathan είπε...

kalimera!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πού ήμουνα εγώ καλέ μου, που μεθάω με νεαρά ερωτευμενα ζευγάρια, γάμους ρομαντικους (αχ, θυμάμαι και το δικό μου)
Τί όμορφο το κορίτσι σου.. κούκλα...κούκλα...
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΤΕ!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

L' Aesthete Soleil είπε...

Kαλημέρα στους αγαπημένους μου bloggers!
@sloboda
Kαι να ήταν το μόνο ταβερνάκι που μου έμεινε... Ευχαριστούμε για τις ευχές!
@meltemi
Ως δεύτερη επιλογή ήταν καλή η Κέρκυρα. Γιατί το Παρίσι έχει άλλη χάρη. Αλλά είπαμε. Χριστούγεννα!
@ρόλοι ζωής
Ευχαριστούμε!
@seniorita
Ευχαριστούμε δεσποινίς!
@helena
Eιλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί φάνηκε τόσο αστεία αυτή η ανάρτηση. Πάντως ευχαριστώ. Όσο για το παιχνίδι, θα δω περί τίνος πρόκειται.
@οblivion
Eυχαριστούμε!
@μαρία μαγδαληνή
Ευχαριστούμε! Μάλλον στο μυθιστόρημα. Είναι ο ακαδημαϊκός Θανάσης Βαλτινός. Από την άλλη μου αρέσει και ο Μισέλ Φάις που διδάσκει νουβέλα, αλλά προτίμησα το πρώτο.
@leviathan
Bonjour!
@φύρδην - μίγδην
Ευχαριστούμε! Δείχνεις ιδιαίτερα ενθουσιασμένη. Τι ωραίο για έναν νιόπαντρο να νιώθει ότι όλοι είναι ενθουσιασμένοι με το γάμο του!

Ανώνυμος είπε...

...και από την Κέρκυρα έχω μόνη ανάμνηση τον κλεισμένο λαιμό (από τραγούδια-τσιγάρα) και μια ασαφή εικόνα του Αχίλλειου...από την μόνη μου επίσκεψη στην πενταήμερη της 3ης λυκείου....
νάσαι καλά που μας την σύστησες... στα υπόψιν για επόμενο προορισμό
καλημέρα:)

L' Aesthete Soleil είπε...

Ακολουθούν κι άλλες φωτογραφίες, αφιερωμένες στην blogger δήμητρα που τις ζήτησε.

philippa είπε...

Έχω επισκεφτεί την Κέρκυρα αρκετές φορές και κάθε φορά με γοητεύει όλο και περισσότερο. Ειδικά, η πόλη με τα κτίριά της και τα καντούνια της, το ιδιαίτερο χρώμα της και την ιταλική αύρα που την περιβάλλει, είναι για μένα μία από τις ωραιότερες πόλεις της Ελλάδας. Και αν για κάποιο λόγο έπρεπε να εγκατασταθώ εκεί, θα το έκανα με μεγάλη ευχαρίστηση. Διατηρώ πολύ όμορφες αναμνήσεις από κάποια καλοκαίρια, που πέρασα στο καταπράσινο προάστιο της Δασιάς, όπου έτρωγα ντοματούλες κομμένες κατευθείαν από το περιβόλι, και έπινα δροσερό νερό από το πηγάδι. Άλλες εποχές...

L' Aesthete Soleil είπε...

Ωραία χρώματα και γεύσεις, αρώματα και αισθήσεις που με γοήτευσαν κι εμένα.