Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Ο Σπύρος και ο Vincent!

Γράφοντας και το πρόγραμμα σε μία εκδοτική που εργάζομαι, τυγχάνω αποστολής μερικών φωτογραφιών που ξαφνιάζουν, πολλές φορές, ευχάριστα. Ο Αlpha, λοιπόν, μου έστειλε και κάποιες φωτογραφίες για ένα επεισόδιο της σειράς "Άλλαξέ το", το οποίο, όπως λένε, θα παρουσιαστεί, στις 3/2 (εκτός εάν ακυρωθεί). Ως συνήθως, θα δούμε και σ' αυτό το επεισόδιο οδύνη και τέλος οδυρμό από συγκίνηση και χαρά, που συνοδεύονται από τα γνωστά "Σπύρο μου σ' ευχαριστώ". Αυτά είναι τα κλασσικά. Εμένα μου προξένησε μεγάλη εντύπωση η φωτογραφία που παραθέτω. Η συνάντηση των δύο μύθων (Σούλης - Van Gogh), σαν έκθεση στο μουσείο Μπενάκη, δένει μοναδικά. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με το ψυχαναγκαστικό φοντο της διαρκούς εναλλαγής των γραμμών. Αλλά ένα βλέμμα και έναν μορφασμό αποστροφής διακρίνω στο πρόσωπο του ενός εκ των δύο μύθων. Κρατώντας ένα ταμπλώ με εκτυπωμένο τον πίνακα του Van Gogh (για όσους δεν κατάλαβαν, πρόκειται για τον δεύτερο μύθο) "Ηλιοτρόπια" ο μύθος που ακούει στο όνομα Σπύρος Σούλης, μήπως αμφισβητεί την τέχνη του Van Gogh; Μην ανησυχείς Σπύρο μου, μπορεί ο πίνακας του ζωγράφου να γίνει κάποτε διάσημος, όπως τα έργα που κάνεις μέσα σε σπίτια απελπισμένων. (Οποιαδήποτε αναφορά σε πραγματικά ή φανταστικά ονόματα και γεγονότα, είναι εντελώς συμπτωματική).

Δεν υπάρχουν σχόλια: