Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Ένα "Εύγε"

Τώρα τελευταία με έχει πιάσει ένας οικολογικός παραξυσμός. Αφού ζητήσω, λοιπόν, ένα μεγάλο συγγνώμη από τους αναγνώστες μου, που πιθανόν βαρέθηκαν να βλέπουν τις οικολογικές μου ανησυχίες να αναρτώνται άνευ φειδούς (ως σχόλια), θα πω κάτι που δεν έχει να κάνει με παράπονα για την οικολογική ασυνειδησία μας. Ένα "μπράβο". θα έλεγα ότι ανέκαθεν υποστήριζα τις διάφορες οικολογικές οργανώσεις, και μάλιστα, όσες τύγχαναν να πέσουν στην αντίληψή μου (ή στη "συνείδησή" μου), με αποτέλεσμα να βγαίνω εκτός οικονομικού προϋπολογισμού. Αλλά τώρα, ζώντας με την αρραβωνιστικιά μου, η οποία, ευτυχώς, δέχθηκε όλες τις οικολογικές μου ιδιορρυθμίες (αν θα μπορούσαν να ονομαστούν έτσι οι αναζητήσεις μου για ένα βιώσιμο μέλλον), προσπαθώ να είμαι λίγο πιο οικονόμος. Αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία. Λοιπόν, πριν αρκετό καιρό μπήκα στο site της οικολογικής οργάνωσης WWF και ενθουσιάστηκα, αφενός με τον τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να κάνουν τον απλό πολίτη να κατανοήσει το μείζον οικολογικό πρόβλημα και αφετέρου γιατί προωθούν πολλά προγράμματα για την προστασία του οικοσυστήματος και την εξάλειψη του προβλήματος που αναφέρεται ως "φαινόμενο του θερμοκηπίου". Το link, ωστόσο, που με ενθουσίασε είναι το πρόγραμμα ενός είδους αναδοχής ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση. Μπαίνοντας στο site θα διαπιστώσετε όσα προαναφέρω. Και θα ήταν πολύ θετικό να γίνετε ανάδοχοι (με ελάχιστα χρήματα) και να φροντίσετε για τη διατήρηση ενός σπάνιου είδους της παγκόσμιας πανίδας, όποιο εσείς θέλετε από τα προτεινόμενα, συμβάλλοντας, με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Ως αντάλλαγμα θα λάβετε (εκτός από την τεράστια ηθική ικανοποίηση) πλούσιο υλικό από την οργάνωση. Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται σαν διαφήμιση. Και είναι. Αλλά με μία διαφορά. Δεν διαφημίζω την WWF. Διαφημίζω την ζωή σε έναν βιώσιμο πλανήτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: